تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


شکایت از وزارت راه به نهادهای قضایی به علت قصور در بازسازی جاده‌های اورامانات
تاريخ خبر: يکشنبه، 16 تير 1398 ساعت: 08:23

 به گزارش گروه نگاه پارلمان به شهر تهرانی نیوز، نماینده مردم اورامانات در مجلس، از شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای قضایی به علت قصور در بازسازی جاده‌های اورامانات خبر داد.

شهاب نادری عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جان باختن 5 نفر از شهروندان منطقه اورامانات در حادثه تصادف خبر داد و گفت: این حادثه صبح امروز در محور روانسر به کرمانشاه حدفاصل روستای بریموند رخ داد و در اثر این حادثه 5 نفر کشته و یک نفر زخمی شده است.

غیراستاندارد بودن محور روانسر به کرمانشاه/ بی توجهی وزارت راه به وضعیت جاده روانسر
 
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از غیراستاندارد بودن محور روانسر به کرمانشاه، ادامه داد: بنده بارها در دیدار با وزیر راه و شهرسازی در سال های گذشته نسبت به وضعیت بحرانی و نامناسب جاده روانسر به
 
 
وی گفت: به طور حتم وزیر راه و شهرسازی امروز باید جوابگوی خانواده جانباختگان حادثه تصادف امروز و حوادث ماه های گذشته در منطقه اورامانات باشد، زیرا مسئول اصلی این حوادث شخص وزیر راه خواهد بود.

نیاز جاده روانسر به کرمانشاه به تعریض و نصب علائم ایمنی و راهنمایی
 
نادری تصریح کرد: بارها در تمام تریبون ها اعلام کرده ایم که جاده روانسر به کرمانشاه نیاز اجرای طرح های عمرانی از جمله تعریض جاده و نصب علائم ایمنی و راهنمایی است، اما متأسفانه تا امروز به این مسائل توجهی نشده است.
 
جاده‌های اورامانات به جاده های مرگ تبدیل شده اند
 
این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: جاده روانسر به کرمانشاه و بسیاری از جاده های منطقه در شرایط کنونی به جاده های مرگ تبدیل شده اند و هر روز جان تعدادی از هموطنانمان را می گیرد و این مسئله تنها به دلیل بی مسئولیتی و سوء مدیریت مسئولان دولتی است.
 
شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای حقوقی و قضایی
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، از شکایت از وزیر راه و شهرسازی به نهادهای حقوقی و قضایی خبر داد و گفت: به طور حتم وزیر راه باید پاسخگوی عملکرد ضعیف خود در منطقه اورامانات باشد.