تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


خودران ها در خیابان های انگلستان
تاريخ خبر: سه شنبه، 14 مرداد 1393 ساعت: 10:32

 به گزارش گروه بین الملل شهرداری نیوز، طبق گفته مدیر بازرگانی شرکت  vince cable انگلستان از ژانویه سال 2015  شاهد حرکت خودران ها در جاده ها ی عمومی خواهند بود.

گفته می شود این خودران های جدید با کامپیوتر کنترل می شود و برای هدایت در خیابان ها از راهنمایی GPS   استفاده می کنند .

وزارت حمل و نقل این کشور برای اطمینان از اینکه راههای مناسبی برای آزمایش خودران ها وجود دارد و برای به وجود آوردن خطوطی که کارها راتسهیل کند ، قوانین را بازبینی می کند .

این  بیانیه ما را طلایه دار این تکنولوژی می کند و فرصت های جدیدی را برای جامعه و اقتصاد ما پدید می آورد .

شرکت cable  گفت : این باعث می شود تا کمتر از 6 ماه خودران ها به خیابان ها وارد شوند و مارا طلایه دار این تکنولوژی در حال تغییر می کند.

آزمایشات اولیه بر روی این برنامه 18 تا 36 ماه به طول خواهد انجامید و شهرهای انگلستان امیدوارند تا میزبان یکی از آزمایشات این خودران ها تا شروع ماه اکتبر باشند و سپس علاقه خود را عنوان کنند .

تعدادی از مهندسین در انگلستان ، شامل گروهی از دانشگاه آکسفورد :آزمایشاتی را با خودران ها انجام دادند اما نگرانی در مورد مسائل قانونی و بیمه باعث شد تا این خودران ها به جاده ها به خصوصی محدود شوند .

در ماه ژوئن شرکت گوگل خودران خود را که فاقد فرمان پدال ترمز و گاز را عرضه کرد ، این ماشین کامپیوتری دکمه استارت و توقف اضطراری و صفحات نمایش کامپیوتری که مسیر را برنامه ریزی می کنند دارا می باشد .