تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


بازدیدهای میدانی از بافت های فرسوده بیشتر از گذشته می شود
تاريخ خبر: پنجشنبه، 3 بهمن 1392 ساعت: 10:23

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش بازدیدهای میدانی از بافت های فرسوده خبر داد و گفت : ضروری است در این راستا برنامه ریزی برای هدایت بودجه مناطق به سمت نوسازی و همچنین ارائه برنامه های موضعی و موضوعی در سطح محلات با قوت بیشتر دنبال شود .

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به لزوم پررنگ تر شدن بازدیدهای میدانی در سطح مناطق و محلات فرسوده،گفت :  به منظور انجام بازدیدهای میدانی از محلات فرسوده، کمیته ای متشکل از  نمایندگان معاونت های شهرسازی و معماری، نوسازی مردمی و مشارکت های اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان با همکاری شهرداران نواحی در مناطق شهر تهران بطور مستمر تشکیل می شود.

جعفری با اشاره به تأکیدات شهردار تهران در حوزه نوسازیاظهار کرد : در راستای تحقق این مهم ، الگوی مدیریت نوسازی بافت های فرسوده توسط سازمان نوسازی شهر تهران  تهیه و تدوین خواهد شد .

وی در ادامه گفت :  رویکرد حمایتی از بخش خصوصی و جلب مشارکت شهروندان در حوزه نوسازی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام شود .

مدیر عامل سازمان نوسازی تصریح کرد : قطعا سازمان نوسازی نیز به سازمان هماهنگ کننده ظرفیت ها و بازیگران فعال در عرصه نوسازی برای انجام مأموریت ها تبدیل می شود تا بتواند نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد .