تهرانی نیوز - پايگاه اطلاع رسانی تهرانی نيوز

[نسخه مخصوص چاپ ]

SHAHRDARINEWS.COM


توضیحات علم‌الهدی درباره دست‌بوسی مردم
تاريخ خبر: يکشنبه، 31 مرداد 1395 ساعت: 09:06
روز گذشته پخش فيلمي از آيت‌ا... علم الهدي در شبكه‌هاي مجازي خبر‌سازشد. كليپي از آيت‌ا... علم‌الهدي منتشر شده كه در آن مردم جلو مي‌آيند و دست آيت‌ا... علم الهدي را مي‌بوسند

روزنامه آرمان: روز گذشته پخش فيلمي از آيت‌ا... علم الهدي در شبكه‌هاي مجازي خبر‌سازشد.
 
كليپي از آيت‌ا... علم‌الهدي منتشر شده كه در آن مردم جلو مي‌آيند و دست آيت‌ا... علم الهدي را مي‌بوسند كه با مراجعه به سايت امام جمعه مشهد در ۱۷ اسفند سال گذشته توضيحاتي درباره اين كليپ درج شده كه به اين شرح است:«هيچ اجبار و الزام و جوسازي براي وادار كردن مردم به بوسيدن دست آيت‌ا... علم الهدي وجود ندارد و افرادي كه اقدام به اين عمل مي‌كنند از روي علاقه شخصي خود اين كار را انجام مي‌دهند. و تبختر و خرسندي در آيت‌ا... علم الهدي در واكنش به اين اقدام مردم وجود ندارد.
 
آيت‌ا... علم الهدي هيچ گونه رضايت و علاقه‌مندي نسبت به اين كار ندارد و تا بتواند افراد را از اين برخورد نهي مي‌كند.
 
وقتي اين كليپ را به خود ايشان نشان داديم و از ايشان پرسيديم كه چرا ممانعت نمي‌كرديد تا افراد جلو بيايند ودست ببوسند، گفت: ابتدا ممانعت مي‌كردم و دستم را مي‌كشيدم. اما وقتي به منزل مي‌رفتم درد زيادي شانه و كتفم را مي‌گرفت، چون با ممانعت من افراد اصرار بيشتري به اين كار مي‌كردند و با زور دستم را به طرف خود مي‌كشيدند. حتي يك شب از شدت درد خوابم نبرد.
 
جلسات بعد به تيم حفاظت گفتم تا جلوي افرادي كه مي‌خواهند دست مرا ببوسند بگيرد. و آنها نيز با وجود حسن نيت برخورد حفاظتي با مردم مي‌كردند و موجب ناراحتي و دلخوري آنان مي‌شد. لذا بلافاصله از ايشان نيز رفع درخواست كردم. و تنها راهي كه داشتم اين بود كه در مقابل اصرار افراد براي بوسيدن، دستم را نكشم و فقط رها كنم.»