جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: پنجشنبه، 3 بهمن 1392     
بازدیدهای میدانی از بافت های فرسوده بیشتر از گذشته می شود

به گزارش شهرداری نیوز، مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران از افزایش بازدیدهای میدانی از بافت های فرسوده خبر داد و گفت : ضروری است در این راستا برنامه ریزی برای هدایت بودجه مناطق به سمت نوسازی و همچنین ارائه برنامه های موضعی و موضوعی در سطح محلات با قوت بیشتر دنبال شود .

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به لزوم پررنگ تر شدن بازدیدهای میدانی در سطح مناطق و محلات فرسوده،گفت :  به منظور انجام بازدیدهای میدانی از محلات فرسوده، کمیته ای متشکل از  نمایندگان معاونت های شهرسازی و معماری، نوسازی مردمی و مشارکت های اجتماعی و برنامه ریزی و توسعه شهری سازمان با همکاری شهرداران نواحی در مناطق شهر تهران بطور مستمر تشکیل می شود.

جعفری با اشاره به تأکیدات شهردار تهران در حوزه نوسازیاظهار کرد : در راستای تحقق این مهم ، الگوی مدیریت نوسازی بافت های فرسوده توسط سازمان نوسازی شهر تهران  تهیه و تدوین خواهد شد .

وی در ادامه گفت :  رویکرد حمایتی از بخش خصوصی و جلب مشارکت شهروندان در حوزه نوسازی از مهم ترین اقداماتی است که باید انجام شود .

مدیر عامل سازمان نوسازی تصریح کرد : قطعا سازمان نوسازی نیز به سازمان هماهنگ کننده ظرفیت ها و بازیگران فعال در عرصه نوسازی برای انجام مأموریت ها تبدیل می شود تا بتواند نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد .




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: